تکلیف روز

 

 

این مجله بی شک پرفروش ترین مجله جهانگردی در منطقه خاورمیانه است که فعالیت خود را در سال 2006 آغاز نموده است و به صورت خاص در زمینه انواع مسافرت مینویسد.

این مجله به شما ایده هایی برای مسافرتهای لوکس اما ارزان قیمت را میدهد تا بتوانید برنامه ریزی دقیقی برای ایام تعطیلات خود داشته باشید.

مقالاتی که در مجله میابید شما را با جزئیات دقیقی از مقصد سفرتان اعم از آب و هوا، اطلاعات جمعیتی، مناطق دیدنی، تفریحات و مراکز خرید را در اختیار شما می گذارد و به شما اطمینان میدهد که بهترین برنامه ریزی را برای طول سفر خود داشته باشید. و برای آندسته که عاشق ماجراجویی هستند، راههای بسیاری را برای لذت بردن از مناطق اعجاب انگیز جای جای این کره خاکی پیش پای شما خواهد گذاشت.

این مجموعه شامل 12 جلد ماهنامه Kanoo World Traveller است که در سال 2011 میلادی منتشر شده است.

 


  دانلود (حجم 0.37 گیگابایت):

kanoo-worldtraveller-magazine(www.vatandownload.com).part1.rar 

 

 

kanoo-worldtraveller-magazine(www.vatandownload.com).part2.rar

 

 


 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:, :: 21:39
مسعود

درباره وبلاگ


به وبلاگ تکلیف روز خوش آمدید. منتظر پیشنهادات،نظرات و انتقادات شما هستیم. برای نویسندگی در وبلاگ به ایمیل ما takliferooz@gmail.com مشخصات خود را داده و منتظر رمز بمانید.
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکلیف روز و آدرس takliferooz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.